poniedziałek, 16 marca 2015

Motywacja!

Cześć!
No nie wiem jak u Was, ale u mnie była dziś przepiękna pogoda!Aż się chciało wstać do szkoły. Nie no. Co jak co, ale w poniedziałki mam możliwość wyspania się, gdyż mam dopiero na 10.55.Żeby tego było mało, skończyłam lekcje po trzech godzinach, gdyż nie było nauczycieli.Zamiast czterech hiszpańskich, miałam zastępstwo na dwóch godzinach z hiszpańską nauczycielką.Wielką frajdę sprawiała mi świadomość, że rozumiałam praktycznie wszystko co do nas mówiła. Nie jest u mnie jednak z tym aż tak źle ;)
Wczorajszy dzień-niedziela, był równie piękny jeśli chodzi o pogodę, ale co najbardziej mnie uszczęśliwiło, to coraz więcej komentarzy pod postami, wyświetleń, wejść na bloga...Naprawdę, ogromnie się cieszę.Wiem, że  może się komuś wydawać, że to i tak mało, jednak dla mnie wręcz przeciwnie.Dzięki temu czuję się bardzo zmotywowana do wkładania jak najwięcej pracy w tego bloga, by było tu ciekawie.Mam trochę pomysłów na to co będę tu robić, jeden z nich pojawi się już niebawem ;)

Miłego wieczoru ;*

3 komentarze:

  1. kochana też już zaobserwowałam :) jako : Gulmira Nazmiyeva :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Wymiana obserwacjami? :) Przepraszam jezeli spamuje ale dopiero zaczynam.
    igajab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ;)
    Dziękuję za obserwację ;)
    Świetny blog,pogoda coraz lepsza! ;)
    Również obserwuje! ;)
    ~Zuza
    www.zatrzymanaprzezciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń