niedziela, 15 lutego 2015

Witajcie!

Po jakimś czasie, prawie półtora roku, postanowiłam, że wrócę na blogosferę(tak, nie jestem tu nowa). Zatęskniłam za pisaniem,  chociaż na tamtym blogu posty nie pojawiały się jakoś bardzo regularnie i nie miałam za wielu odbiorców. Teraz postanowiłam, że wrócę tu odrobinę starsza,  z nowym pomysłem, by nie był to tylko mój następny blog, w którym opisuje jak minął mi dzień, lecz postaram się by było ciekawie i różnotematycznie ;)
Zacznę może od tego, że mam na imię Dominika, mam (prawie) 17 lat. Uwielbiam muzykę zarówno te mocniejsze i te spokojniejsze brzmienia. Chciałabym by na tym blogu, każda z nas - nastolatek znalazła coś dla siebie. Postaram się by tak było.
Póki co się z Wami żegnam,
wyczekujcie następnego posta.
Na razie! ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz